Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kasiuuunia2711 | użytkownik

imię i nazwiskoKatarzyna Sokołowska adresDormowo zarejestrowany06.08.2008 @10:21:48 ostatnio na stronie23.10.2013 @20:29:19

http://puzz.net.pl/?p=Nzvx8ENxLQvB <= Wejdź i Zarabiaj Kasę !

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty24 komentarze559 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~damienart    15.12.2009 @15:32:08
profilowe mmmmm
~mcieslinski    25.11.2009 @20:20:47
Tak, na koncercie z ostrością jest przesrane że tak to ujme
~mcieslinski    25.11.2009 @20:15:20
Tak, strasznie ciężko, dym unoszący się w powietrzu, tłum ludzi pchający się na barierki, migające światła.
~jula62    24.11.2009 @22:01:31
twoim zdjęciom brakuje jakości
ale jesteś na dobrej drodze
pozdrawiam
_______
Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują.

Albert Einstein
~nooneordinary    22.11.2009 @23:17:06
Dziękuję.
_______

~flatron19    22.11.2009 @18:45:34
Chciałaś abym ocenił ,to to zrobiłem,lepiej wychodzi tobie robienie zdjęć martwej natury ale jest OK
~xxxalorkaxxx    12.08.2008 @00:41:31
Dziękuje za opinie i zapraszam ponownie.
Pozdrawiam
_______
Zapraszam do mojej galerii niemal codziennie coś nowego. Pozdrawiam !

~Lolipopek    11.08.2008 @15:33:18
dzieki ;]
_______
pruk....pruk....
~RaVeN21    11.08.2008 @14:32:52
Dzieki sliczne
~Wojtek271    11.08.2008 @01:08:37
Dziękuję
~cichyrapgdz    10.08.2008 @14:21:59
dzieki
_______
spij i snij ... o czasach lepszych niz te ....
---> http://someart.wordpress.com/ <---
~danielowate    10.08.2008 @13:04:42
dzieki
^nOF4ce    10.08.2008 @11:11:35
dziekuje za zostawienie sladu po sobie pozdrawiam.
~danielowate    10.08.2008 @02:27:43
thx for comments
~danielowate    10.08.2008 @02:26:03
dzieki kasiunia
~FZpablo    10.08.2008 @02:25:40
ale ta glowka wlasnie przeszkadza ale spoko
_______
zapraszam do mojej galerii
~KarolSzym    10.08.2008 @01:56:07
hehe nie pytałem, zresztą jemu chyba to obojętne byłozapraszam ponownie, dzięki za wizytę.
~Gimini    10.08.2008 @01:48:36
dziekuje
_______
zapraszam do oceniania moich prac oraz do mojej grupy
~Semideus    10.08.2008 @01:44:07
dzięki za wizytę
_______
In the darkness of futures past
the magician longs to see
one chants out between two worlds
Fire Walk With Me
~tusiakam    10.08.2008 @00:03:36
dzięki :D
~Barba82    09.08.2008 @22:14:31
Dzięki, pozdrawiam ciepło
_______
~krychaOSSP    09.08.2008 @17:44:03
dzięki;]
~W900    09.08.2008 @17:26:10
lubie zachody o taaa
~Ammie    09.08.2008 @10:07:06
dane exif nie będą sprawdzane
mają zaufanie
~przereklamowane    09.08.2008 @02:52:56
dziękuję za opinie
_______
bo są ludzie i są serca...
jak powiedział mi morderca
Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt